Hoe organisaties goede voornemens kunnen waarmaken

Op de grens van Oud & Nieuw wordt het glas geheven op de goede voornemens voor het nieuwe jaar. Meer bewegen, gezonder eten en jezelf ontwikkelen. Zomaar een greep uit de populaire voornemens van driekwart van de Nederlanders (RTL, 2016). Wat blijkt, slechts een op de vier houdt ze tot het einde van het jaar vol (ING, 2015; RTL, 2016). Een vergelijkbaar ritueel is te zien bij de zakelijke goede voornemens. Vanaf het vierde kwartaal worden ambities verwoord in allerlei jaarplannen. Helaas zien we ook dat de zakelijke voornemens eind januari alweer vergeten of verdrongen zijn met als gevolg dat 70 tot 90% van de geplande doelstellingen niet gehaald gaat worden (Candido & Santos, 2015; Bustin, 2014). In deze white paper belichten we met behulp van praktijkverhalen waarom veel plannen vanaf het begin al een moeizame start beleven en geven we tips hoe zakelijke goede voornemens toch gerealiseerd kunnen worden.

Download gratis deze white paper

Laat uw naam en mailadres achter via het formulier. Vervolgens ontvangt u per mail een link om de white paper te downloaden.